Decès de Nadal Rei
Nadal Rei te defuntèc dimenge vint de noveme passat.
Nescut en 1911 a Levinhac (Gasconha Tolosana), demorava còsta Montauban, a La Vila Diu deu Temple (Baish Carcin). Escrivan, t'èra sòci de mantunas associacions (Companhia deus escrivans de Tarn-e-Garona, Associacion Miguel de Cervantès, Associacion deus Sòcis de l'Òrde de las Palmas Academicas, Acadèmia de Montauban, Acadèmia deu Lengadòc...).
Nadal Rei t'èra estacat a la promocion de la lenga nòsta : atau fondèc la seccion occitana deu club deus retirats de l'educacion nacionala. Òme d'accion, defendèva la cultura nòsta de mantuns biais, per l'escritura, solide ("Esclarida", "La Canta de l'Amor"), peu reviscòl de las batèras, en èster implicat dins associacions divèrsas.
Estèc decorat a l'encòp de la Legion d'Onor e de las Palmas Academicas, recebèc la Medalha de l'Òrde de Malta, la de la Crotz-Roja e la de la Joenessa e deus Espòrts.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Décès de Nadal Rey
Nadal Rey est décédé dimanche dernier (20 novembre 2016).
Né en 1911 à Lévignac (Haute-Garonne), il habitait à côté de Montauban, à La Ville-Dieu-du-Temple (Tarn-et-Garonne). Ecrivain, il était adhérent à de nombreuses associations (Compagnie des écrivains du Tarn-et-Garonne, Association Miguel de Cervantès, Association des Membres de l'Ordre des Palmes Académique, Académie de Montauban, Académie du Languedoc...).
Nadal Rey était attaché à la promotion de notre langue Occitane : ainsi il a fondé la section occitane du club des retraités de l'éducation nationale. Homme d'action, il défendait notre culture Occitane de nombreuses manières, par l'écriture évidemment ("Esclarida", "La Canta de l'Amor"), en faisant revivre les battages à l'ancienne, en étant impliqué (en tant qu'occitaniste assumé) dans diverses associations.
Il a été décoré à la fois de la Légion d'Honneur et des Palmes Académiques, il a reçu la Médaille de l'Ordre de Malte, celle de la Croix-Rouge et celle de la Jeunesse et des Sports.
Adishatz, Nadal !
Adishatz, Nadal !