Menu

Bastir: Entau segond torn de las eleccions municipalas de Sent-Lis

Projet Carte verso.jpg

Entau segond torn de las eleccions municipalas de Sent-Lis

(Gasconha Tolosana) le 18 de seteme , le moviment "Bastir Occitània" confirma le son sosteng a la lista "L'Alternativa entà Sent-Lis" menada per Catherine RENAUX e Patrick LASSEUBE.

Quitament se la lista "L'Alternativa entà Sent-Lis" partísh dambe etiquetas "nacionalas" assumidas que pòden inspirar la mefiança rapòrt a un engatjament vertadièrament locau en conéguer le fonccionament ierarquisat deus partits d'Estat, cau reconéguer ça'm par que EE-LV e le MoDem son partits qu'an au mens le meriti de prénguer un pauc en consideracion la nòsta identitat Occitana regionala, que sia EE-LV rapòrt a son implicacion entà la defensa de las lengas minorizadas de França (l'occitan de prumèr) e tan plan au nivèu nòste en favor deu nom "Occitània" entà la region, o le MoDem qu'a a son cap personas que reivindican de parlar la lenga nòsta, çò qu'ei ua garantia qu'aqueste partit aurà pas ua politica etnocidaria que sia en contradiccion dambe l'esperit deu son encadrament.

Au contrari, mès inquietant, la preséncia entaus adversaris de monde sòcis d'un partit d'encastre nacional : Se pòt pensar que les sòcis s'engatjan dins ua logica de carrièra nacionala, que la presa de la Mairia de Sent-Lis pòt èster viscut mès coma un mejan politic entà pujar dins la ierarquia deu partit que coma un vertadèr engatjament entaus interèsses locaus (de començar per lo fèit de servar la cultura nòsta). Piri, un cambiament recent d'etiqueta (ancian PS... ara LR???) adaptacion a la tendéncia deu moment (impopularitat deu govèrn PS) que mòstra ua manca de hons ideologic. 

Atau, per aquesta question de fisança, coma dins las eleccions passadas dins las quaus "Bastir!" t'èra endralhat capvath Occitània tota (las municipalas de 2014 e las departamentalas de 2015), "Bastir Occitània" te sosteng oficialament un còp mès la lista menada per Catherine RENAUX (EE-LV) e Patrick LASSEUBE (MoDem).

-------------------------------------------

Pour le second tour des élections municipales de Saint-Lys

(Haute-Garonne) le 18 septembre, le mouvement "Bâtir l'Occitanie" confirme son soutien à la liste "L'Alternative pour Saint-Lys" menée par Catherine RENAUX et Patrick LASSEUBE.

Même si la liste "L'Alternative pour Saint-Lys" part avec des étiquettes "nationales" assumées qui peuvent inspirer la méfiance rapport à un engagement véritablement local en connaissant le fonctionnement hiérarchisé des partis d'Etat, il faut reconnaître quand même que EE-LV et le MoDem sont des partis qui ont au moins le mérite de prendre un peu en considération notre identité Occitane régionale, que ce soit EE-LV rapport à son implication pour la défense des langues minorisées de France (l'occitan en premier) et même à notre niveau en faveur du nom "Occitanie" pour la région, ou le MoDem qui a à sa tête des personnes qui revendiquent de parler notre langue, ce qui est une garantie que ce parti n'aura pas une politique ethnocidaire qui soit en contradiction avec l'esprit de son encadrement.

Au contraire, plus inquiétant, la présence chez les adversaires de personnes membres d'un parti d'envergure nationale : on peut penser que les membres s'engagent dans une logique de carrière nationale, et que la prise de la Mairie de Saint-Lys peut être davantage vécue comme un moyen politique pour monter dans la hiérarchie du parti que comme un engagement véritable pour les intérêts locaux (à commencer par celui de la sauvegarde de notre culture). Pire, un changement récent d'étiquette (ancien PS... maintenant LR ???) adaptation à la tendance du moment (impopularité du gouvernement PS) qui montre un manque de fond idéologique.

Ainsi, pour cette question de confiance, comme dans les dernières élections dans lesquelles "Bastir!" s'était engagé à travers toute l'Occitanie (les municipales de 2014 et les départementales de 2015), "Bâtir l'Occitanie" soutient une fois de plus la liste menée par Catherine RENAUX (EE-LV) et Patrick LASSEUBE (MoDem).

BASTIR OCCITANIE, mouvement attaché à l'HISTOIRE et à la CULTURE de l'Occitanie.

tee-shirt-rouge-croix-occitane.jpg
ob_b9c1b3_liste-numerotee-municipale-2016.jpg
Suggestion d'articles
Commentaires d'articles
Suggestion d'articles