Les Journées du Patrimoine de Pays

f0922_MUSEE_parc_Simorre_27-3-16.JPG

Las Jornadas deu Patrimòni deu País

Les Journées du Patrimoine de Pays

Le week-end du 25 et 26 juin se tiendront les Journées de Patrimoine de Pays et des Moulins pour célébrer le thème « Être et renaître ». Au cœur des préoccupations actuelles, le thème de cette année a pour but de mettre en lumière le bâti ancien réhabilité, restauré et réemployé, mais aussi le renouveau de certains savoir-faire. Ne manquez pas la programmation exceptionnelle du Musée Paysan d’Emile, ce samedi et ce dimanche !

A retrouver ce Samedi 25 Juin :

Le musée accueille Pierre Bernard qui vous montrera la réalisation d’adobes, ces anciennes briques en terre que l’on peut apercevoir dans les vieux bâtiments de nos petits villages gersois. Venez assister et participer à cet atelier pour découvrir ce savoir-faire ancestral. Animation gratuite.

Dimanche 26 Juin :

Rendez-vous à 16 heures dans le parc ombragé du musée pour écouter le groupe « Aquiu » pour des polyphonies de chants gascons. Concert gratuit.

Et tout le week-end, de 10h à 18h30, participez à une visite libre ou guidée du musée pour découvrir la vie familiale des paysans gascons au début du siècle dernier. Ce sont 4000 objets répartis dans 8 salles qui vous plongeront dans la vie de nos anciens.

Venez aussi voir les expositions temporaires du musée : celle du club photo DIAF 32 de Tournan et celle concernant le café « Au café d’Emile ».

Pour tout renseignement, vous pouvez nous joindre au 06 78 30 99 12.

 

Las Jornadas deu Patrimòni de País

La dimenjada deu 25 e 26 de junh se tenguaran las Jornadas deu Patrimòni de País e deus Molins ende celebrar lo tèma « Èster e arreviscolar ». Au còr de las cuentas actuaus, lo tèma d’aquesta annada a per tòca de botar en lutz le bastit ancian reabilitat, restaurat e emplegar de torna, mes tanben l’arreviscolar de daubuns saber-hèr. Ne mancatz pas la programacion excepcionau deu Musèu Paisan d’Emile, aqueth dissabte e aqueth dimenche !

De tornar trobar aqueth dissabte 25 de junh :

Lo musèu arcuelha Pierre Bernard que vos muisharà la realizacion d'adòbas, aqueras ancienas bricas en tèrra que son de véder ens los vielhs bastiments deus nòstes vilatjòts gersés. Venguetz assistir e participar a d’aqueth talhèr entà descobrir aqueth saber-hèr ancestrau. Animacion a gratis.

Dimenche 26 de junh :

Rendetz vos a 16 òras en lo le parc ombrós deu musèu end’escotar lo grop « Aquiu » entaus polifonias de cants gascons. Concèrt a gratis.

E tota la dimenjada, de 10 h a 18 h 30, participatz a ua visita libra o gavidada deu musèu entà descobrir la vita vitanta deus paisans gascons a la debuta deu darrèr segle. Que son 4000 objèctes despartits ens 8 crampas que vos tremparàn ens la vita deus nòstes aujòus.

Venguetz tanben véser las expausicions temporàrias deu musèu : la deu club fòto DIAF 32 de Tornan e la que pertocar lo cafè « Au cafè d’Emile ».

Tà tot rensenhament, nos podetz júnher au 06 78 30 99 12.

 

15, arrua Marceau - 32000 Aush - media.gasconha@gmail.com

Musee Paysan Emile - la cuisine au feu de bois.JPG
Musee Paysan Emile - la cuisine au feu de bois.JPG
Publicité
Suggestion d'articles
Suggestion d'articles