L’Ostau Gascon ouvre sa porte

67.jpg

L’Ostau Gascon obra sa pòrta

Qu’estoc longa la temporada d’embarrament que venguem de víver shens poder s’amassar. La nòsta animacion ne hasoc pas excepcion. La situacion sanitaria e la prudéncia que’ns desmotivèc petit a petit.

Auèi, benlèu , l’esper va tornar e qu’ei timidament que vam tornar prénguer las nòstas activitats associativas.

Avèm cambiat de locau, qu’en èra de tot biaish obligatòri. Qu’avèm investit lo còr de la vila d’Aush, l’ancian quartièr popular de la Trelha au 15 de l’arrua Marceau, entre lo baloard  Ròcalaura e lo baish de l’arrua de Lorena. Qu’ei aquiu que lo navèth Ostau Gascon a pausat las suas maletas e qu’ei aquiu que nos amassaram peu talhèr de lenga tots los diluns a dètz e ueit oras d’ara enlà. S’ei previst peu moment sonque ua devisada dab un pauc de vocabulari e de gramatica , lo contengut se poderé evoluar per los que n’an pas nada coneishença deu gascon. L’idea qu’ei abans tot de se hèr plaser shens copacap e aprofieitar de la riquessa d’aquera lenga, de la sua istòria, de las expressions de còps arisolentas que son las suas originalitats. Tanben poderam nos trempar dens un passat enqüera engaugit per aquera lenga un tan chic que sia en perdicion. E que serà l’escadença de descobrir la sua istòria, los sons escrits e la sua literatura dempuish l’atge mejan.

L’Ostau Gascon es tanben dubert lo dimecres en vrespada e a la demanda.

Alavetz, trantalhatz pas, que’vs atenden nombrós, de mes qu’ei a gratis. Qu’i troberatz documentacion, ua bibliotèca e ua botigueta. Cada còp ua persona assabentada tota presta a vos escotar e a vos hèr conéisher las arcanes deu gascon vos arcuelharà.

 

Elle fut longue la période de confinement que nous venons de vivre sans pouvoir nous retrouver. Notre animation ne fit pas exception. La situation sanitaire et la prudence nous démotiva peu à peu.

Aujourd’hui, peut-être, l’espoir va revenir et c’est timidement nous allons reprendre nos activités associatives.

Nous avons changé de local, nous en étions de toute façon contraints. Nous avons investi le cœur de la ville d’Auch, l’ancien quartier populaire de la Treille au 15 de la rue Marceau, entre le boulevard Roquelaure et le bas de la rue de Lorraine. C’est là que le nouvel Ostau Gascon a posé ses valises et c’est là que nous nous réunirons pour l’atelier de langue tous les lundis à 18 h dorénavant. S’il est seulement prévu, pour le moment, une discussion avec un peu de vocabulaire et de grammaire, le contenu pourrait évoluer pour ceux qui n’ont aucune connaissance du gascon. L’idée est, avant tout de se faire plaisir sans se prendre la tête et de profiter de la richesse de cette langue, de son histoire, de ses expressions parfois amusantes qui font son originalité. Nous pourrons aussi nous tremper dans un passé encore embelli par cette langue quelque peu en perdition. Et ce sera l’occasion de découvrir son histoire, ses écrits et sa littérature depuis le moyen-âge.

L’Ostau Gascon est aussi ouvert le mercredi après-midi et à la demande.

Alors n’hésitez pas, nous vous attendons nombreux, de plus c’est « a gratis ». Vous y trouverez de la documentation, une bibliothèque ainsi qu’une boutique. A chaque fois, une personne qualifiée et toute prête à vous écouter et à vous faire connaître les arcanes du gascon vous accueillera.

Lo Claudi per l’Ostau Gascon

OSTAU GASCON - 15, rue Marceau - 32000 Auch - 05 62 08 52 49

www.ostaugascon.wordpress.com - @ostaugascon - ostaugascon@gmail.com

Suggestion d'articles
Suggestion d'articles