Menu

L'occitan e a totas las linhas de la region.

TRAIN-OCCITANIE-0-300x224.jpg

Incorporar l’occitan

Los trens TER que fan lo trajècte Tolosa-Portbou auràn d’anóncias sonòras en catalan. E mai, es previst d’i incorporar l’occitan pus tard.

Dempuèi qualques meses, l’SNCF e la region qu’a pres lo nom d’Occitània son a trabalhar per que los convòis de tipe Regiolis fagan lors anóncias sonòras en catalan e en occitan. A la fin de decembre las anóncias se faràn en catalan per la linha Tolosa-Portbou, tant dins los trens coma dins las garas. Serà lo primièr còp qu’aquò se passa dins l’estat francés.

Mai tard es previst d’i apondre l’occitan e de generalizar lo plurilingüisme a totas las linhas de la region

Occitanie PN / Jornalet 

 

Les trains TER qui font le trajet Toulouse-Portbou auront des annonces en catalan, rapporte Radio Arrels. En outre, il est prévu d'y incorporer l'occitan plus tard.

Depuis quelques mois, la SNCF et la région Occitanie sont en train de travailler pour que les convois de type Regiolis fassent leurs annoncent sonores en catalan et en occitan. À la fin de décembre les annonces se feront en catalan pour la ligne Toulouse-Portbou, à la fois dans les trains comme dans les gares. Ce sera une première dans l'état français. 

Plus tard il est prévu d'y ajouter l'occitan et de généraliser le plurilinguisme à toutes les lignes de la région.

 

Suggestion d'articles
Commentaires d'articles
Suggestion d'articles