Menu

Le Luquet Occitan de Grenade(31) fête l'Automne à Bretx

Sans titre.png

Le 2 Décembre à 20 h 30

lo Luquet Occitan de Granada festeja la davalada a Bretx lo 2 de decembre a 8h30 del ser.

Nos podetz jónher per aquela serada e amassa tornarem trobar la cultura e las rasigas de la region mercés als contes, a las istòrias, als cants, a la musica e a la lenga que parlavan los grands e que d'unes comprenon e parlan encara. En fin se serada partejarem a l'entorn d'un veire de vin novèl (de Mervila) qualques castanhas e còcas.

Per los que serián interessats, lo Luquet Occitan de Granada fa passar tanben la lenga mercés a de corses setmanièrs. Totas aquelas entresenhas son sul nòstre siti internet : http://lo-luquet-occitan.fr

Vos demandam de far passar aquelas informacions al prèp de las personas que benlèu serián interessadas.

Lo Luquet Occitan de Granada vos merceja per avança.

*********

 Vous pouvez nous rejoindre pour cette soirée et ensemble nous retrouverons la culture et les racines de notre région à travers les contes, les histoires, les chants, la musique et la langue d'Òc que parlaient vos grands-parents et que certains d'entre-vous comprennent ou parlent encore.

 En fin de soirée nous partagerons autour d'un verre de vin nouveau provenant de Merville quelques châtaignes et gâteaux.

Pour ceux qui le désirent, le Luquet Occitan de Grenade transmet aussi la langue d'Òc par l'intermédiaire de cours hebdomadaires. Tous les renseignements en ce sens sont sur notre site internet : http://lo-luquet-occitan.fr

Nous vous demandons de bien vouloir faire circuler ces informations auprès des personnes de votre connaissance qui peut-être seront intéressées.

Le Luquet occitan de Grenade vous remercie par avance.

Suggestion d'articles
Commentaires d'articles
Suggestion d'articles